მათემატიკური ფორმულების
დელეგირება
ჩვენი
სახელები: _____________________________
იდეები
¨ იდეების ორგანიზებისთვის გამოვიყენეთ
კადრების თანმიმდევრული ჩვენების დამგეგმავი.
¨ ინფორმაციის ორგანიზებისთვის გამოვიყენეთ
ვენის დიაგრამა.
¨ სლაიდის სათაურში მითითებულია, თუ რის
შესახებაა სლაიდ-შოუ.
¨ მივუთითეთ ჯგუფის მონაწილეთა სახელები.
¨ ჩვენი ინფორმაცია სწორია.
¨ აღვნიშნეთ იმ ადამიანთა დამსახურება, რომელთა
იდეები და სურათებიც გამოვიყენეთ პროექტში.
¨ მოვისმინეთ მასწავლებელთა და სხვათა რჩევები.
შინაარსი
¨ განვმარტეთ, თუ როგორ გამოივლება
სამკუთხედის ფართობი
¨ აღვწერეთ შემოკლებული გამრავლების ფორმულები
¨ აღვწერეთ ტრიგონომეტრიული ფორმულები
¨ განვმარტეთ, ფუნქციების გრაფიკები და D(y),
E(y)
სლაიდ-შოუს გეგმა
¨ სიტყვები იოლად იკითხება.
¨ სურათები მკითხველებს გაგებაში ეხმარება.
¨ აუდიტორიას საკმარისი დრო ეძლევა სლაიდების
წასაკითხად და შეუძლია ყველაფრის დანახვა, რაც სლაიდებზეა მითითებული.
გამართულად წერა
¨ წინადადებები მთავრული ასოთი იწყება.
¨ წინადადებები სწორი სასვენი ნიშნით
მთავრდება.
¨ სიტყვები სწორადაა დაწერილი.
¨ ჩვენს პრეზენტაციას აქვს დასაწყისი, შუა
ნაწილი და დასასრული.
რესურსები
¨ ინფორმაციის მოსაპოვებლად მოვიშველიეთ
ექსპერტები, წიგნები, ჟურნალები და კომპიუტერი.
¨ სწორად გამოვიყენეთ ციტატები მოპოვებული
წყაროებიდან.
¨ ინფორმაცია მოვიძიეთ ნახატებსა და სურათებში.
¨ საჭიროებისამებრ, მივმართავდით სხვებს
დახმარებისთვის.
ტექნოლოგიები
¨ რიგრიგობით ვიყენებდით კომპიუტერს
(ვიყენებდით მაუსს, შეგვყავდა ტექსტი, ვათავსებდით სურათებს, ვინახავდით და
პრინტერზე ვბეჭდავდით მასალებს).
¨ ინტერნეტში ვაწარმოებდით კვლევას ონლაინენციკლოპედიის
გამოყენებით და რეკომენდებული ვებგვერდების მონახულებით.
ჩვენს
ნამუშევრებს სამუშაო მაგიდის საქაღალდეში ვინახავდით.
No comments:
Post a Comment