Monday, July 10, 2017

მათემატიკური   ფორმულების  დელეგირება

ჩვენი სახელები: _____________________________

იდეები

¨ იდეების ორგანიზებისთვის გამოვიყენეთ კადრების თანმიმდევრული ჩვენების დამგეგმავი.
¨ ინფორმაციის ორგანიზებისთვის გამოვიყენეთ ვენის დიაგრამა.
¨ სლაიდის სათაურში მითითებულია, თუ რის შესახებაა სლაიდ-შოუ.
¨ მივუთითეთ ჯგუფის მონაწილეთა სახელები.
¨ ჩვენი ინფორმაცია სწორია.
¨ აღვნიშნეთ იმ ადამიანთა დამსახურება, რომელთა იდეები და სურათებიც გამოვიყენეთ პროექტში.
¨ მოვისმინეთ მასწავლებელთა და სხვათა რჩევები.

შინაარსი
¨ განვმარტეთ, თუ როგორ გამოივლება სამკუთხედის ფართობი
¨ აღვწერეთ შემოკლებული  გამრავლების ფორმულები  
¨ აღვწერეთ ტრიგონომეტრიული   ფორმულები  
¨ განვმარტეთ, ფუნქციების  გრაფიკები და D(y), E(y)
სლაიდ-შოუს გეგმა
¨ სიტყვები იოლად იკითხება.
¨ სურათები მკითხველებს გაგებაში ეხმარება.
¨ აუდიტორიას საკმარისი დრო ეძლევა სლაიდების წასაკითხად და შეუძლია ყველაფრის დანახვა, რაც სლაიდებზეა მითითებული.

გამართულად წერა
¨ წინადადებები მთავრული ასოთი იწყება.
¨ წინადადებები სწორი სასვენი ნიშნით მთავრდება.
¨ სიტყვები სწორადაა დაწერილი.
¨ ჩვენს პრეზენტაციას აქვს დასაწყისი, შუა ნაწილი და დასასრული.


რესურსები
¨ ინფორმაციის მოსაპოვებლად მოვიშველიეთ ექსპერტები, წიგნები, ჟურნალები და კომპიუტერი.
¨ სწორად გამოვიყენეთ ციტატები მოპოვებული წყაროებიდან.
¨ ინფორმაცია მოვიძიეთ ნახატებსა და სურათებში.
¨ საჭიროებისამებრ, მივმართავდით სხვებს დახმარებისთვის.

ტექნოლოგიები
¨ რიგრიგობით ვიყენებდით კომპიუტერს (ვიყენებდით მაუსს, შეგვყავდა ტექსტი, ვათავსებდით სურათებს, ვინახავდით და პრინტერზე ვბეჭდავდით მასალებს).
¨ ინტერნეტში ვაწარმოებდით კვლევას ონლაინენციკლოპედიის გამოყენებით და რეკომენდებული ვებგვერდების მონახულებით.
ჩვენს ნამუშევრებს სამუშაო მაგიდის საქაღალდეში ვინახავდით.

No comments:

Post a Comment

9 დღიანი   რეფლექცია ტრეინინგი    ძალიან მნიშვნელოვანი და  ასე  შრომისნაყოფიერი.  შევიძინე დიდი  ცოდბა და  მასალები. ახალი სასწავლო წელ შე...