სასწავლო პროექტის გეგმის შაბლონი
სასწავლო პროექტის ავტორი
| |||
სახელი, გვარი
|
გიორგი მეტრეველი
| ||
ქალაქი/რაიონი/დაბა, სოფელი
|
რუსთავი/ ქვემო ქართლი
| ||
სკოლა
|
სსიპ 2
| ||
პროექტის მონახაზი
| |||
პროექტის დასახელება
| |||
პროექტის სრული დასახელება მათემატიკური ფორმულების დელეგირება
| |||
პროექტის შინაარსი
| |||
ალგებრული და გეომეტრიული ფიგურების ფორმულები
| |||
საგანი/საგნები
| |||
მათემატიკა
| |||
საფეხური/კლასი
| |||
საშუალო სკოლის 11-12 კლასი
| |||
პროექტის განხორციელების დრო
| |||
მაგალითად: ოცი 45წთ-იანი გაკვეთილი
| |||
პროექტის საფუძვლები
| |||
საგნობრივი სტანდარტები
| |||
მათემატიკა XII კლასი - სარეკომენდაციო შინაარსი
1. რიცხვებთან დაკავშირებული რომელიმე ალგორითმი (მაგალითად, ევკლიდეს ალგორითმი).
2. კავშირი ინფორმაციულ/საკომუნიკაციო ტექნოლოგიებსა და რიცხვთა თეორიებს შორის.
3. ლოგარითმული სკალა.
4. პოლინომიალური, წილად-წრფივი, კვადრატული/კუბური ფესვის შემცველი ფუნქციები.
5. კვადრატული ფესვის შემცველი ერთუცნობიანი განტოლებები.
6. ვარიანტების დათვლის ხერხები და ფორმულები, კომბინატორული ფორმულები.
7. ორი სიმრავლის დეკარტული ნამრავლი; ორ სიმრავლეს შორის ასახვა, შებრუნებული ასახვა, სიმრავლის წინასახე.
8. გრაფები და ხისებრი დიაგრამები: გრაფის განსაზღვრებa, გრაფის გამოსახვის ალგებრული და გეომეტრიული ხერხები.
9. ფუნქციური დამოკიდებულება ფიგურის ზომებს შორის.
10. ვექტორები სივრცეში, ვექტორული ნამრავლი.
11. გეომეტრიული გარდაქმნის გამოსახვა დეკარტულ კოორდინატებში სიბრტყეზე.
12. კუბის, მართკუთხა პარალელეპიპედის, მართი პრიზმის, პირამიდის, ცილინდრისა და კონუსის გვერდითი და სრული ზედაპირის ფართობი და მოცულობა.
13. მონაცემთა შეგროვების საშუალებანი: შერჩევითი მეთოდი, შერჩევა და ვარიაციული მწკრივი; შერჩევის რიცხვითი მახასიათებლები (მედიანა, საშუალო მნიშვნელობა, საშუალო კვადრატული გადახრა).
14. მონაცემთა მოწესრიგებული ერთობლიობების რაოდენობრივი და თვისობრივი ნიშნები: დაწყვილებული მონაცემები, კორელაცია.
15. მონაცემთა წარმოდგენის საშუალებანი თვისობრივი და რაოდენობრივი მონაცემებისთვის. გაფანტულობის დიაგრამა, მისადაგების წირი.
16. ალბათობა: პირობითი ალბათობა, ხდომილობათა დამოუკიდებლობა.; ალბათობათა ჯამისა და ნამრავლის ფორმულები; დიდ რიცხვთა კანონი (გაცნობის წესით).
| |||
პროექტის სასწავლო მიზნები/სწავლის შედეგები
| |||
მოსწავლე აღწერს მათემატიკურ ფორმულებს , შემდგომ დასაბუთებს დაიცავს ფორმულებს , განახორციელებს და მოაწყობს ფორმულებს დაახარისხებს და მოახდენს შეფასებას. ჩამოწერს სამკუთხედის ფორმულებს განიხილავს სივრცულ და პლანიმეტრიულ ფიგურებს თავისი ფორმულების შესაბამისად.
| |||
მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები
| |||
ზოგადი კითხვა
|
როგორ ვისწავლოთ ზუსტი მეცნიერებები?
| ||
თემატური კითხვები
|
როგორ შეუძლია გეომეტრიას დამ ეხმაროს სამყაროს შემეცნებაში?
| ||
შინაარსობრივი კითხვები
|
როგორ გამოიანგარიშებ მოცემული ოთახის ფართობს საჭირო სიდიდის ხალიჩის შესარჩევად?
| ||
შეფასების გეგმა
| |||
შეფასების დროის ჩარჩო (შეფასების სტრატეგიები)
| |||
პროექტის მსვლელობის ეტაპები
|
შეფასების მეთოდ(ებ)ი
|
შეფასების საშუალება/ინსტრუმენტ(ებ)ი
| |
პროექტის დასაწყისში
|
გონებრივი იერიში
დაფიქრდი დაწყვილდი გაუზიარე
ვ -მ-გ-ვ
საშინაო დავალება
|
ჩამოწერეთ პასუხები
კითხვარის ფორმა
სქემა
მოსწავლის / მოსწავლეების ნამუსევარი ტესტი
| |
პროექტის მსვლელობისას
|
სამოქმედი გეგმა
ჯგუფებზე დაკვირვება
ტესტირება ვ-მ-გ-ვ
დღიური / ჩანაწერების რვეული ურთიეღტ შეფასება თვიტშეფასება არასტრუქტურული გამოკითხვა პრესენტაციის , ბუკლეტი ბლოგის შეფასსება
|
ცხრილები ჯგუფური შეფასება რუბლიკა ფორმა
კითხვები შესაბამისი ჩეკლისტები
| |
პროექტის დასრულების შემდეგ
|
დღიური ტესტირება სამოქმედო გეგმა პრესენტაციის ბუკლეტი ბლოგის შეფასსება
|
პრესენტაციის შეფასება რუბლიკა
XATUNA
| |
შეფასების მოკლე მონახაზი
| |||
აღწერეთ შეფასების მეთოდები და ინსტრუმენტები, რომლებსაც კლასში მოსწავლეებთან მუშაობისას სასწავლო ციკლის სხვადასხვა ეტაპზე იყენებთ საჭიროებების განსაზღვრის, მიზნების დასახვის, პროგრესის მონიტორინგის, უკუკავშირის უზრუნველყოფის, კრიტიკული აზროვნებისა და პროცესების შეფასების ანალიზისთვის. შეფასების ფორმები შესაძლოა მოიცავდეს გრაფიკულ დამგეგმავებს (ორგანაიზერებს), ინსტრუქციებს წერითი სამუშაოსთვის, პრაქტიკული მუშაობის ჩანაწერებს, ჩეკლისტებს, გამოკითხვებსა და რუბრიკებს. ის შესაძლოა ასევე აღწერდეს მოსწავლეების მიერ შექმნილ პროდუქტებს, პრეზენტაციებს, დოკუმენტებს, ან შეფასებებს რომლებსაც იყენებთ. სასწავლო პროცედურების გრაფაში განმარტეთ, ვინ იყენებს შეფასებებს, როგორ და სად გამოიყენება მისი შედეგები
| |||
სხვა საკითხები
| |||
წინარეცოდნა
| |||
აღწერეთ ის აუცილებელი კომპეტენციები და ტექნიკური უნარ-ჩვევები, რომლებსაც მოსწავლეები უნდა ფლობდნენ პროექტის განხორციელებამდე
| |||
სასწავლო პროცედურები
| |||
აღწერეთ სასწავლო პროექტის სრული ციკლი. განსაზღვრეთ მოსწავლეთა მიერ შესრულებული აქტივობების მასშტაბები და თანმიმდევრობა. აღწერეთ მოსწავლეთა ჩართულობა სწავლის პროცესის დაგეგმვაში.
| |||
დიფერენცირებული სწავლება
| |||
სპეციალური საჭიროებების მქონე მოსწავლეები
|
აღწერეთ, რა სახის დახმარება და ხელშეწყობა აქვთ მოსწავლეებს, მაგალითად: დამატებითი დრო სწავლისთვის, მოდიფიცირებული სასწავლო ამოცანები, მოდიფიცირებული დავალებები, ჯგუფური მუშაობა, დავალებების კალენდარი, ადაპტირებული ტექნოლოგიები, სპეციალისტების დახმარება. ჩამოთვალეთ კონკრეტული რესურსები, რომლებსაც გამოიყენებთ. ასევე, აღწერეთ შეფასების კომპონენტების მოდიფიკაციები, სადაც მოსწავლემ უნდა წარმოაჩინოს თავისი ცოდნა, მაგალითად: ზეპირი გამოკითხვა, წერილობითი ტესტის ნაცვლად
| ||
არაქართულენოვანი მოსწავლეები (მოსწავლეები, რომლებისთვის სწავლების ენა არ არის მშობლიური)
|
აღწერეთ დამხმარე საშუალებები ენის შესწავლისთვის. მაგალითად, ქართული ენის შემსწავლელთათვის სასწავლო კურსი ან ინდივიდუალური გაკვეთილები მოხალისე ბილინგვური მოსწავლეებისგან. აღწერეთ ადაპტირებული მასალები, მაგალითად, ტექსტები მშობლიურ ენაზე, გრაფიკული ორგანაიზერები, ილუსტრირებული ტექსტები, ორენოვანი ლექსიკონები, სათარგმნი პროგრამები. ჩამოთვალეთ კონკრეტული რესურსები, რომლებსაც გამოიყენებთ. აღწერეთ განსხვავებები თუ როგორ წარმოაჩენენ მოსწავლეები თავის ცოდნას, მაგალითად, მშობლიური ენის გამოყენებით ნაცვლად ქართულისა, ან ზეპირი გამოკითხვა, წერილობითი ტესტის ნაცვლად
| ||
ნიჭიერი მოსწავლეები
|
აღწერეთ სწავლის სხვადასხვა ფორმა, მათ შორის, დამოუკიდებელად სწავლა და მოსწავლეთა ცოდნის დემონსტრირების განსხვავებული მეთოდები, მაგალითად, უფრო რთული დავალებების შესრულება, სიღრმისეული კვლევა მის მიერ შერჩეულ თემაზე, ღია დავალებები ან პროექტები. ჩამოთვალეთ კონკრეტული რესურსები, რომელსაც პროექტის მიმდინარეობისას გამოიყენებთ
| ||
სასწავლო პროექტისთვის საჭირო რესურსები
| |||
აპარატურული უზრუნველყოფა (მონიშნეთ, რომელსაც პროექტის ფარგლებში გამოიყენებთ)
| |||
კომპიუტერ(ებ)ი
|
მეხსიერების ბარათი/ჩიპი
|
მობილური ტელეფონი
| |
ფოტო/ვიდეო კამერა
|
პრინტერი
|
ინტერნეტკავშირი
| |
პროექტორი
|
სკანერი
|
ვიდეოკონფერენციის მოწყობილობა
| |
ლაზერული დისკი /ჩიპი
|
ტელევიზორი
|
სხვა ----------
| |
პროგრამული უზრუნველყოფა (მონიშნეთ, რომელსაც პროექტის ფარგლებში გამოიყენებთ)
| |||
ტექსტური რედაქტორი
|
ელ. ფოსტა
|
ვებედიტორი
| |
ელ. ცხრილები
|
ვიდეო/აუდიო რედაქტორი
|
ტესტირების პროგრამა
| |
გრაფიკული რედაქტორი
|
საგამომცემლო პროგრამა
|
ბლოგი
| |
საპრეზენტაციო პროგრამა
|
ელ. ენციკლოპედია
|
სხვა ----------
| |
ვებბრაუზერი
|
ელ. კითხვარი
| ||
ბეჭდური მასალები
|
მიუთითეთ სახელმძღვანელოები, სხვადასხვა სასწავლო მასალები, მოთხრობები, ლაბორატორიული გზამკვლევები, ბიბლიოგრაფიული მასალები და ა.შ.
| ||
ინვენტარი/მასალები
|
მიუთითეთ ძირითადი მასალები, რომლებიც პროექტის განხორციელებისას გამოიყენებთ. საჭირო არაა ყოველდღიური მასალების მითითება, რომლებიც ისედაც ხელმისაწვდომია კლასში.
| ||
ინტერნეტრესურსები
|
მიუთითეთ ვებმისამართები, რომლებიც დაგჭირდებათ პროექტის განხორციელებაში
| ||
სხვა რესურსები
|
მიუთითეთ სხვა დამატებითი რესურსები, მაგალითად საველე ვიზიტები, ექსპერიმენტები, მოწვეული სტუმრები, მოსწავლეები სხვა კლასიდან/სკოლიდან, ადგილობრივი თემის/საზოგადოების წარმომადგენლები, მშობლები და ა.შ.
|
This comment has been removed by a blog administrator.
ReplyDeleteმნბჰჯ
ReplyDelete